أهلا وسهلاً بكم فى "تي في ايجي" للدخول الينا مرة اخري اكتب فى جوجل ( تحميل مسلسلات اجنبي TV EGY ) أو اضغط ctrl+d لإضافتنا الي مفضلتك

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 10 من 13

الموضوع: ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج)

بسم الله الرحمن الرحيم سلامو عليكو :D ازيكوا ياشوباب :rolleyes: يارب تكونوا بخير جميعا النهارده حبيت اشارك معاكوا بموضوع نستعيد بيه احلي زكريات زمان وقت

عضو نشيط

كلام ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج)

بسم الله الرحمن الرحيم

سلامو عليكو ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png ازيكوا ياشوباب ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) rolleyes.png
    يارب تكونوا بخير جميعا

النهارده حبيت اشارك معاكوا بموضوع نستعيد بيه احلي زكريات زمان
    وقت اللمه اللي بقينا مفتقدينها الايام دي ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) frown.png
    وقت اما كنا بنتجمع قدام التليفيزيون ف ايام الشتاء القارص ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png بعد المغرب
    علي القناة التانيه المصرية الارضيه قبل م الستالايت يغزو البلاد العربيه ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) redface.png
    الوقت اللي حابه احكي عنه هو اواخر التسعينات وما ادراك مالتسعينات ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png طبعا لو حضراتكم مواليد اواخر تسعينات او بدايات الالفيه التالته يبقي مش هتحس باللي عايزه اقولوا ف اطلع برا التوبيك احسن ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) eek.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png
    نرجع لزكريات المسلسلات ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) rolleyes.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) rolleyes.png انا افتكر اول مره شوفت وتابعت مسلسل اجنبي
    كان اكشن (صراحة انا مكنتش بتفرج بمزاجي اخويا هو اللي كان متابع المسلسل اكتر مني )
    في منكم ناس ممكن تفتكروا لو ف سني او اكبر ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.png مسلسل Walker Texas Ranger

ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) rlTELC.png

تصدقوا انا مش فاكره المسلسل بس فاكره الاسم فضل ف الذاكره الدائمه عندي ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png
    كتبته ف جوجل وشوفت بعض المقاطع ليه وقولت ياااااه اللي كنت بشوفه ده ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.png انا مبحبش المسلسلات الويسترن اساسا ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) eek.png

تاني مسلسل افتكره كان هركليز كان اسطورة بالنسبلنا وقتها ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png
    ده بقي فاكره حلقاته لحد دلوقت ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png هو وزيييينا ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png زي ماكنا بنقولها زمان زينا وهركليييييز ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.png

ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) 2PYXCG.png

ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) bWno4c.png

وافتكر برضه افضل انمي اتعرض ف الوقت ده كان السلاحف ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) biggrin.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) cool.pngذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) cool.png
    وكان في مسلسل برضه مشهور اوي اسمه باور رينجيرز كنت بحبه اوي

ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) 4r2opW.png

ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) BT8bgk.png

دول تقريبا اللي شوفتهم وانا طفله تقريبا سنه 94 او 95

(كنت لسا نونو) ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) tongue.png

يارت تشركونا بالمسلسلات اللي انتو شوفتها وانتوا صغيرين ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج) rolleyes.png

TV Fan ( مدير الموقع )

افتراضي رد: ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج)

موضوع رائع جداً مواضيعك مميزة دايماً

أنا بقى حب المسلسلات الأجنبية بدأ عندي من و انا عندي 10 سنين
    كنت بتفرج برده على هركليز و زينا
    على القناة التانية المصرية

و كنت ببقى زعلان لما يلغوا الحلقة عشان نشرات الاخبار العاجلة

و بعدين بدأوا يعرضوا مسلسل
    Beast Master اللي كان بيتخاطب مع الحيوانات بعينيه و كان وقتها حاجة خرافة و تحفة من تحف القرن ال 21

و سندباد كنت مبتحركش من قدام التلفزيون و انا بتفرج عليه

و بعدين بدأوا يعرضوا مسلسلات كورية
    زي Winter Sonata وكان من أفضل المسلسلات الرومانسية التراجيدية اللي شوفتها في حياتي برغم قصره و بساطته و يمكن ده اللي بيميزه

و بعدين عرضوا مسلسل كده مش فاكر اسمه ايه كوري أو ياباني عن طباخة في قصر امبراطور بس متكملش على التلفزيون

و بعدين بعدت فترة عن المسلسلات
    مع بداية ظهور موضة مشاهدة الافلام الاجنبي

و نقطة الرجوع للمسلسلات مرة أخرى كانت مع Prison Break

و اتبعتها بالتحفة الاسطورية Lost

و بعدين Breaking Bad

و طبعاً المسلسل الست كوم الاشهر
    Friends

حتى وصلنا لنقطة اطلاق الموقع من كتر عشقنا للمسلسلات

عضو نشيط

كلام رد: ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج)

بيست ماستر ده انا حاسه اني شوفته بس الذاكره بتاعتي مهنجه دلوقت هههه
    علي فكره انت فكرتني بمسلسل اسطوري كان عن شخص اسمه Kunta Kinte
    المسلسل اسمه Roots
    كان حزين اوي
    وكان في مسلسل برضه اتعرض ف التسعينات مكسيكي بس مكنتش بحب اللهجه بتاعتهم
    لكن دلوقتي مابصدق اني الاقي مسلسل مكسيكي مترجم ههههه الدراما عندهم عاليه اوي

عضو نشيط

افتراضي رد: ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج)

انا بقي نقطة الرجوع بتاعتي كانت

Charmed
    Buffy
    Angel
    Dark Angel
    وبريزون برييك طبعا شوفته (من اجمل المسلسلات اللي اتعملت ف تاريخ التليفزيون )
    ولوست مكملتوش ..

TV Fan ( مدير الموقع )

واضح انك بتحبي مسلسلات مصاصي الدماء
    للاسف انا مش بحب النوع ده ، المسلسلات اذواق زي الاكل و اللبس

عضو نشيط

كلام رد: ذكريات الطفوله المشرده التي لاتنسي مع الانمي والمسلسلات الاجنبيه ( أدخل وقولنا عن اول مسلسل اجنبي شوفته او كرتون مدبلج)

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Shams Smile مشاهدة المشاركة
    واضح انك بتحبي مسلسلات مصاصي الدماء
    للاسف انا مش بحب النوع ده ، المسلسلات اذواق زي الاكل و اللبس

خلاص بقي النوع ده من المسلسلات مبقاش مثير ومرعب زي زمان
    ونادرا اما تلاقي حاجه مستواها كويس تقدر تشوفها
    عن نفسي اخر مسلسلين مصاصين هكمل متابعتهم ومش هشوف بعدهم
    The Vampire Diaries
    والمسلسل المشتق منه
    The Originals
    معتقدتش ان فيه حاجه هتتعرض وتتفوق عليهم ف المستقبل
    اوعي تقولي مش بتتفرج علي The Originals ؟!!!
    ده مسلسل وهمي بجد ادخل شوف تقييمه وعدد المشاهدات بتاعته
    انصحك بمتابعت الموسم الاول عشان الموسم التاني قريب يتعرض

TV Fan ( مدير الموقع )

طيب شوفتي المسلسل ده http://tv-egy.com/vb/t1/
    اعتقد الموسم التاني هيبقى اقوى من الاول كمان

عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Shams Smile مشاهدة المشاركة
    طيب شوفتي المسلسل ده http://tv-egy.com/vb/t1/
    اعتقد الموسم التاني هيبقى اقوى من الاول كمان

انا كنت منزلة 3 حلقات منه لكن لسا مش شوفته
    بس هو اكيد حلو طالما بتمثل فيه ايفا جرين
    هكمل تحميلة بقي واشوفه من النهارده

TV Fan ( مدير الموقع )

طريقة التصوير و الموسيقى التصويرية غير عادية ، ده غير إن ايفا جرين اعتقد التزمت بنظام غذائي عشان تبقى رفيعة أكتر فتناسب جو الرعب الخاص بالمسلسل ده غير طبعاً شغل المكياج

عضو نشيط

انا فتحت حلقة دلوقتي .. اجواء المسلسل فكرتني بفيلم The Dark City

صفحة 1 من 2 12 الأخيرةالأخيرة

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات