أهلا وسهلاً بكم فى "تي في ايجي" للدخول الينا مرة اخري اكتب فى جوجل ( تحميل مسلسلات اجنبي TV EGY ) أو اضغط ctrl+d لإضافتنا الي مفضلتك

النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: طلب مهم جدا من الموقع الجميل ده

السلام عليكم :) انا احمد ودي اول مشاركه ليا هنا وانا من محبين المسلسلات الاجنبية جدا ومشفتش موقع جميل ولا منظم غير هنا بصراحة بس كان عندي طلب واتمني انه

عضو جديد

افتراضي طلب مهم جدا من الموقع الجميل ده

السلام عليكم طلب مهم جدا من الموقع الجميل ده smile.png
    انا احمد ودي اول مشاركه ليا هنا وانا من محبين المسلسلات الاجنبية جدا ومشفتش موقع جميل ولا منظم غير هنا بصراحة بس كان عندي طلب واتمني انه يتححقق كنت عاوز الحلقات تكون اصغر في المساحة عن الموجوده بيه الحلقات واتمني الرد وشكرا

TV Fan ( مدير الموقع )

افتراضي رد: طلب مهم جدا من الموقع الجميل ده

اهلا بيك يا احمد يسعدنا متابعتك و رأيك في الموقع

احنا اتناقشنا في موضوع الحجم ده قبل انشاء الموقع و بعد بحث و تجارب كتير لاقينا ان الحجم الحالي مناسب جداً للوقت الحالي
    لان الشاشات الكبيرة حالياً منتشرة و اي تقليل في الحجم هيأثر على الجودة بشكل كبير
    الجودة الحالية تعتبر متوسطة و تناسب الجميع لان فيه ناس برده عايزة الجودة البلوراي اللي بتوصل ل 1 جيجا للحلقة الواحدة و ده طبعاً شيء صعب و اهدار للمجهود و المساحة و الوقت
    كمان عايزك تاخد في الاعتبار مدة الحلقة لان فيه مسلسلات بتوصل ل 60 دقيقة فطبعاً مينفعش تقل عن 250 ميجا
    و الحلقات ال 25 دقيقة بتكون في حدود 80 : 100 ميجا
    و الحجم الحالي يناسب سرعات الانترنت في مصر يعني الحلقة مش بتاخد اكتر من ساعة تحميل على اقل سرعة في مصر و كمان السيرفر بيدعم الاستكمال و مسرعات التحميل

الكلمات الدلالية لهذا الموضوع

المفضلات

المفضلات